Up to date

Hi allemaal!

- Van het weekend nog lekker even hardgelopen! -


Ja hoor ik leef nog haha, ik ben 2 weken geleden naar de Ardennen geweest. Het was echt ont-zet-tend leuk, helaas wat blaren rijken maar toch was het super!

Even in het kort vertellen ; Wij zijn met de bus naar de Belgische Ardennen geweest en we gingen 5 dagen, waarvan 2 op een camping en 2 op een terrein bij onze activiteiten. En de laatste dag gingen we weer terug al heel erg vroeg.

We hebben echt heel veel dingen gedaan zoals moutenbiken, survivelen, gps-tocht (Ja hoor, we waren wel weer is verdwaald oepsie...) wandelen, wandelen en nog meer wandelen. De eerste dag moest de kop gelijk eraf, dus 15 km gelopen dat is zo'n 5 á 6 uur met ons tempo en pauzes. De volgende dagen hebben we in totaal ook wel ongeveer een 20 km opzitten. Dus we hebben erg veel gewandeld haha :) De laatste dag - we hebben de andere dagen ook wel wat gedaan hoor maar ik ben bijna alles al weer vergeten - gingen we abseilen vanuit een boom (18 meter) en wat was dát gaaf zeg. Zeker nog een keer doen!

De week ging heel snel, en nu ik dit aan het typen ben zit ik al ruim 2 weken al weer achter de boeken. Huiswerk, so's, proefwerken etc. Ik had al best veel huiswerk en toetsen deze 2 weken dus ik had nog niet echt tijd gehad om te schrijven. Alsnog even wat geschreven!!



Dit was mijn up to date! Hoe is het met jullie?

Love, 
Anne





0 reacties:

Een reactie posten

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)