School & Ardennen



Hi allemaal!

Deze week is voor mij de school alweer begonnen.. Helaas, maar het is gelukkig al weekend. Ik moest maandag mijn rooster ophalen en dinsdag beginnen. Het was gelijk het eerste uur al raak en de leraren waren ons de hele dag al helemaal zat. Oeps... ja we hebben een hele drukke en grote klas maar ik vin het heel erg gezellig! Verder was het een normale schoolweek alleen met veel minder huiswerk en gelukkig nóg geen toetsen.


Ik zit dit jaar in de 3e klas. Dus dat betekend dat ik aankomende week naar de Ardennen ga, alle 3e klassen gaan mee en ik heb er echt heel veel zin in. Het is vanaf maandag tot vrijdag, en we gaan met de bus wat 5 uur duurt, best wel een eind maar dan ben je ook in de Belgische Ardennen! Het is een werkweek, dus we gaan wandelen, klimmen, abseilen en als het weer mee zit kanoën. We slapen in tenten en je moet zelf koken alhoewel er van 'koken' niet veel van komt. Wij kiezen lekker simpel voor pannenkoeken en lekkere hamburgers bakken haha!

Ik zou nog wel een artikeltje schrijven over hoe mijn werkweek was geweest.





Hoe was jullie eerste schoolweek?

Liefsss,
Anne




0 reacties:

Een reactie posten

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)