Kiko Milano smart lipstick

Hi allemaal!

Ik ben afgelopen week naar Amsterdam geweest. Er zit sinds kort ook een Kiko op Amsterdam centraal, echt super gaaf dus! Voor de mensen die willen weten waar die zit, de Kiko zit in de nieuwe IJ-passage.  Daar zitten nog meer winkels zoals de Lush, Victoria's Sectret (die nog geopend moet worden), Sissy-Boy en een grote Starbucks.




Zo ziet de Kiko eruit, ik vind het echt een hele mooie winkel!

Ik wou heel graag een mooie lipstick, maar heel veel waren niet mijn kleur, of waren heel licht. 
Bij de Kiko kwam ik deze tegen ik die sprak mij gelijk heel erg aan, dus die had ik meegenomen. De 'Smart lipstick' lipstick was €3,90. Dus goed betaalbaar :).




Zo ziet het doosje en de omhulzing eruit. Het is nummer 904.




Hier kun je de kleur goed zien, het is een fel roze kleur. Het heeft een heel goed pigment. De kleur blijft erg lang zitten, ongeveer 4 uur. Je kunt wel iets kleins tussendoor eten, maar de kleur zal wel iets minder fel worden. 


Op deze foto heb ik de kleur op, hij lijkt niet zo fel maar in het echt is die heel erg roze!


Dit was mijn 'revieuw' over de Kiko lipstick, ik raad hem zeker aan, vooral voor deze prijs :)


Love,
Anne





0 reacties:

Een reactie posten

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)