This or that tag


Fashion
Spijkerbroek of Joggingspak, ik kies zeker voor een spijkerbroek dat vind ik veel mooier en ik vind jogginspakken maar helemaal niets haha!
Lange mouwen of korte mouwen, korte mouwen vind ik veel mooier en comfortabeler dus korte mouwen.
Jurken of rokken, ik draag in de zomer wel jurkjes, maar rokjes die blijven bij mij altijd in de kast liggen. Ik vind ze wel leuk maar ik ga toch liever voor een zwierig jurkje.

Streepjes of ruitjes, streepjes sowieso streepjes.

Teenslippers of sandalen, teenslippers ik vind sandalen en vérschríkelíijk.

Sjaals of hoedjes, ik heb persoonlijk niets met sjaals, behalve om een jas (voor buiten) en hoedjes vind ik altijd we leuk!

Oorknopjes of oorhangers, oorknopjes ik ben niet zo van de oorbellen maar ik heb wel soms knopjes in

Kettingen of armbanden, beide vind ik wel leuk maar toch heb ik vaker kettingen om 

Hakken of platte schoenen, ik draag eigenlijk nooit hakken. Behalve soms een platte hak.

Jasje of vest, jasjes! Het staat veel krachtiger, vesten vind ik soms zo saai.



Make-up
Blush of Bronzer, eigenlijk vind ik beide echt super!! Maar ik heb een lichte voorkeur voor bronzer.

Lipgloss of lipstick, ik vind lipgloss helemaal niets!

Eyeliner of mascara, mascara gewoon een all time favoriete!!

Foundation of concealer, ik gebruik eigenlijk helemaal geen concealer dus ik ga voor foundation.

Neutraal of kleur, ik heb heel vaak een velle lippenstift op dus ik kies kleur!

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw, ik gebruik bijna nooit oogschaduw maar ik vind ze in vaste vorm wel fijner!

Kwasten of sponsjes, ik heb nog nooit een sponsje voor foundation gebruikt (ik doe het gewoon op mijn handen haha) maar kwasten lijkt me handiger



Haar
Krullend of stijl, ik heb zelf stijl haar en ik ben er wel blij mee alhoewel ik soms wel echt wat meer volume in m'n haar wil!!

Knot of paardenstaart, een knot vind ik lekker makkelijk en van een paardenstaart krijg ik altijd een zere plek op mijn hoofdhuid dus kan ik niet heel lang een staart herkenbaar??

Schuifspeldjes of clipjes, ik gebruik nooit clipjes en wel soms speldjes 
Lang of kort, lang haar sowieso!!! Ik vind haar tot op de schouders ook erg mooi! Maar dat vind ik opzich wel 'lang'.

Licht of donker, ik heb zelf blond haar waar ik heel blij mee ben!

Lok of pony, een lok vind ik niet mooi een pony wel. Het ligt er wel aan als het staat (mij niet!!!).

Los of vast, ik heb m'n haar vaker los dan vast dus ik kies los.



Dit was de thit or that tag ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Love,
Anne





0 reacties:

Een reactie posten

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)