Den Haag




Hi lieve mensen! Ik ben gisteren naar Den Haag geweest met een paar vriendinnen. Wij zijn met de trein geweest, het duurde wel 2 uurtjes maar die waren zo voorbij! In dit artikel ga ik laten zien wat ik gekocht heb in Den Haag.

In Den Haag zit echt een méga Bershka (vind ik althans haha) en ik vind de Bershka echt een super leuke winkel dus ik ging daar even naar binnen. Er was al weer nieuwe winter collectie, ik vond het erg leuk en heb ook een truitje gehaald.



Laten we even eerlijk zijn, het is nog midden zomer maar toch koopt iedereen weer winterkleding - ik zelf ook- moet ik toegeven. Eigenlijk best raar als je er over nadenkt, maar ik vind het helemaal niet erg om nu al winterkleding te kopen!

Bij de Primark heb ik een grijs-wit gestreept shirtje gehaald. Ik vind hem echt super leuk te combineren met een (zwarte) high waisted broek.



Waar ik als laatst een kledingstuk kocht was in de Pull&Bear, dat is ook een hele mooie kleding winkel. Ik heb hier een gestreept shirt gehaald met donkerblauwe gestikte boorden. Het heeft een heel lekker zacht stofje wat het dragen heel prettig maakt.



In de Xenos had ik een doosje met noga gekocht, het doosje is retro-achtig en ziet er heel schattig uit en de noga smaakt ook nog eens heel lekker!


Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden, laat in de reacties achter wat je er van vind.

Love,
Anne





3 reacties:

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)