Review NYC Gel Gloss

Hey allemaal!

Vandaag heb ik een review van een nagellakje.

Ik was maandag even de stad in toen ik ook langs de Kruidvat kwam, daar zag ik allemaal nieuwe nagellakjes van het merk NYC. Ik zag een hele mooie babyblauw, zachtroze, en deze lichtpaars. Uiteindelijk ben ik maar voor een lichtpaars gegaan omdat ik nog niet zo'n kleurtje had. Deze nagellak was €2,99 wat ik best viel meevallen voor de kwaliteit wat ie levert.


- Dit is 'm -


Natuurlijk wou ik hem gelijk ook even uitproberen, dus ik ging mijn nagels gelijk lakken! Ik heb twee laagjes van deze nagellak aangebracht omdat de nagellak dan net even wat beter dekt. 


Hier kun je de kleur wel goed zien, de kleur is echt precies zoals die er in het potje uitziet. Er staat op dat het 10 dagen lang blijft zitten, ik heb de nagellak net 2 dagen erop maar het zit er nog perfect op! Het kwastje is redelijk breed en je kunt in een keer je hele nagel raken wat ik zelf erg fijn vind. 


Kortom, een super fijne nagellak die erg cheap is! 

Welke nagellak vindt jij fijn? 

Love, 
Anne

2 reacties:

  1. Ik vind essence nagellak wel.fijn btw super leuk blog luf yaa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind essence nagellak wel.fijn btw super leuk blog luf yaa xx

    BeantwoordenVerwijderen

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)