Favoriete plaatjes van de maand

Hey lieve lezers!

Vandaag deel ik mijn favoriete foto's van deze maand. Waaronder foto's van weheartit en sommige die ik zelf heb gemaakt ;)






Deze foto's heb ik zelf gemaakt op vakantie. Als jullie nog meer over mijn vakantie willen horen moet je het even in de reacties laten weten, ik zou het leuk vinden om een artikeltje schrijven over mijn vakantie! 

Hier heb ik een aantal leuke foto's van weheartit, dit is een site met echt allemaal leuke foto's van van alles en nog wat. Ik denk dat heel veel meiden het wel kennen want het is echt zo'n tumblr-achtige site.















Dit waren mijn favoriete plaatjes van deze maand, volgende maand zal ik weer een 'Favoriete plaatjes van de maand' doen!

Love, 
Anne





0 reacties:

Een reactie posten

 

Hoe ben jij op mijn blog gekomen? :)